1

MAKLUMAT KENYATAAN TENDER KERJA BAGI NO TENDER: JKR/NEG/J/JB/07/2025(T)

SILA BERHUBUNG DENGAN PEJABAT MENYEDIA TENDER BAGI URUSAN PEMBELIAN TENDER
PERHATIAN : UNTUK MENYERTAI TENDER YANG DILAKSANAKAN OLEH JABATAN KERJA RAYA MALAYSIA MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET), PETENDER PERLU MEMPUNYAI AKAUN DAN LOG MASUK KE DALAM SISTEM JET UNTUK TINDAKAN SELANJUTNYA. PENDAFTARAN AKAUN BAGI SETIAP PETENDER (SYARIKAT) ADALAH SEKALI SAHAJA. SILA HUBUNGI PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER UNTUK SEBARANG PERTANYAAN.
MAKLUMAT PROJEK
PROJEK KERJA-KERJA MENAIKTARAF BUMBUNG PEJABAT DAERAH DI PEJABAT DAERAH DAN TANAH JOHOR BAHRU, MUKIM BANDAR, JOHOR BAHRU DAN KERJA-KERJA BERKAITAN
SYARAT KEHADIRAN KE LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 19/03/2025
MASA LAWATAN: 10:00 AM
LOKASI LAWATAN: BILIK MESYUARAT PEJABAT DAERAH DAN TANAH, JOHOR BAHRU

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 19/03/2025
MASA TAKLIMAT: 10:00 AM
LOKASI TAKLIMAT: BILIK MESYUARAT PEJABAT DAERAH DAN TANAH, JOHOR BAHRU
TARIKH IKLAN 10/03/2025
PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN, ARAS 5, BANGUNAN DATO' ABDUL RAHMAN ANDAK, KOTA ISKANDAR, 79582, ISKANDAR PUTERI, JOHOR DARUL TAKZIM
SR HJH. ROHANI BINTI ABDUL KADIR
072667085 / UBJKRJ.JOHORBAHRU@JOHOR.GOV.MY
MAKLUMAT KONTRAKTOR
TARAF BUMIPUTERA
JENIS SYARIKAT T1
PENDAFTARAN CIDBSIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN (SPKK)
GRED : G3
KATEGORI : B
PENGKHUSUSAN : B04 & B15 (KEBENARAN KHAS TIDAK DIBENARKAN)

LAIN-LAIN PENDAFTARAN PUKONSA
KELAS:
TAJUK:
TAJUK KECIL:
UPKJ
KELAS:
KEPALA:
SUB KEPALA:



KRITERIA PRA KELAYAKAN
MAKLUMAT DOKUMEN
HARGA RM 50
MAKLUMAT BAYARANSECARA INSTANT TRANSFER
TARIKH MULA DIJUAL 21/03/2025
TARIKH AKHIR DIJUAL 24/03/2025
TEMPAT DIJUAL BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPBAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN, JKR JOHOR
TARIKH TENDER DITUTUP 16/04/2025
WAKTU TENDER DITUTUP 12:00 PM
NOTA NOTA:
1.BORANG SARINGAN WAJIB BERMULA 11.3.2025 (SELASA) HINGGA 14.3.2025 (JUMAAT) SEBELUM JAM 11.59 MALAM. LENGKAPKAN BORANG SARINGAN WAJIB DI PAUTAN TERTERA DI ATAS https://forms.gle/NyEYavEWn5FCDaYG8
2. HANYA PETENDER YANG LULUS SARINGAN WAJIB DAN DISAHKAN OLEH PEGAWAI PENGURUS (PMT) SAHAJA BOLEH HADIR KE LAWATAN TAPAK DAN TAKLIMAT TENDER. (KEBENARAN KHAS TIDAK DIBENARKAN)
3.PETENDER YANG TELAH DISAHKAN AKAN MENERIMA EMEL YANG MENYATAKAN NO. AKAUN, NAMA PENERIMA, JUMLAH BAYARAN HARGA JUALAN DOKUMEN DAN KAEDAH BAYARAN.
4.BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT DALAM TEMPOH 3 HARI SELEPAS PENERIMAAN EMEL DARIPADA PMT.
5.HANYA PETENDER YANG LAYAK DAN TELAH MENGEMUKAKAN SLIP BAYARAN DAN BORANG PENGESAHAN BAYARAN AKAN DIHUBUNGI OLEH PMT UNTUK MENGAMBIL DOKUMEN TENDER DI KAUNTER BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN.
6.TEMPOH MENGAMBIL DOKUMEN TENDER ADALAH PADA 26.3.2025 (RABU) HINGGA 9.4.2025 (RABU).
DOKUMEN TENDER   


Selaras dengan arahan terkini tiada lagi paparan Jadual Borang Tender (JKR28).
1