1

MAKLUMAT KENYATAAN TENDER KERJA BAGI NO TENDER: JKR/F/PS/4/2024 (T)

PERHATIAN : UNTUK MENYERTAI TENDER YANG DILAKSANAKAN OLEH JABATAN KERJA RAYA MALAYSIA MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET), PETENDER PERLU MEMPUNYAI AKAUN DAN LOG MASUK KE DALAM SISTEM JET UNTUK TINDAKAN SELANJUTNYA. PENDAFTARAN AKAUN BAGI SETIAP PETENDER (SYARIKAT) ADALAH SEKALI SAHAJA. SILA HUBUNGI PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER UNTUK SEBARANG PERTANYAAN.
MAKLUMAT PROJEK
PROJEK PEMBINAAN BANGUNAN TAMBAHAN PROGRAM PENDIDIKAN KHAS INTEGRASI (PPKI) DI SK. BUKIT KETERI, PERLIS (RBA0089)
SYARAT KEHADIRAN KE LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 11/11/2024
MASA LAWATAN: 10:30 AM
LOKASI LAWATAN: DEWAN TERTUTUP ARAS 1, SK BUKIT KETERI, PERLIS

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 11/11/2024
MASA TAKLIMAT: 10:30 AM
LOKASI TAKLIMAT: DEWAN TERTUTUP ARAS 1, SK BUKIT KETERI, PERLIS
TARIKH IKLAN 30/10/2024
PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER 049733490
MUHAMMAD AL ASHRAF BIN SAMSUDIN
0185774927 / ASHRAFS@JKR.GOV.MY
MAKLUMAT KONTRAKTOR
TARAF BUMIPUTERA
JENIS SYARIKAT T1
PENDAFTARAN CIDBSIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN (SPKK)
GRED : G5
KATEGORI : B
PENGKHUSUSAN : B04 (TIDAK DIBENARKAN KEBENARAN KHAS)

PERAKUAN PENDAFTARAN KONTRAKTOR (PPK)
GRED : G5
KATEGORI : B
PENGKHUSUSAN : B04 (TIDAK DIBENARKAN KEBENARAN KHAS)

LAIN-LAIN PENDAFTARAN PUKONSA
KELAS:
TAJUK:
TAJUK KECIL:
UPKJ
KELAS:
KEPALA:
SUB KEPALA:



KRITERIA PRA KELAYAKAN
MAKLUMAT DOKUMEN
HARGA RM 100
MAKLUMAT BAYARAN
BILLER CODE:JKR PERLIS 876599
NOTA: JKR NEGERI PERLIS
REF 1: JKR/F/PS/4/2024 (T)
Ref 2: NAMA SYARIKAT ANDA

BAYARAN TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PETENDER GAGAL MEMENUHI SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN.

PAUTAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER (JIKA BERKENAAN) AKAN DIAKTIFKAN SETELAH SELESAI PROSES LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER (SEKIRANYA WAJIB) DAN PEMBAYARAN. PETENDER DIKEHENDAKI LOG MASUK KE DALAM SISTEM UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER.
TARIKH MULA DIJUAL 12/11/2024
TARIKH AKHIR DIJUAL 14/11/2024
TEMPAT DIJUAL SECARA DALAM TALIAN MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET)
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPSECARA DALAM TALIAN MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET)
TARIKH TENDER DITUTUP 06/12/2024
WAKTU TENDER DITUTUP 12:00 PM
NOTA Proses tender ini dilaksanakan secara dalam talian melalui Sistem JET.

a) Petender yang berminat meyertai tender ini hendaklah membuat pendaftaran dalam portal https://tender.jkr.gov.my. Pendaftaran akaun pengguna (kontraktor) hanya perlu dibuat sekali sahaja dengan menggunakan nama syarikat yang berkenaan.

b) Hanya petender berdaftar sahaja boleh menyertai tender yang menggunakan Sistem JET. L langkah untuk membuka akaun dan mendaftar masuk sistem boleh dirujuk menerusi Manual boleh dimuat turn melalui portal Sistem JET.

c) Kontraktor yang telah berdaftar dengan Sistem JET akan menerima ID dan kata laluan untuk log masuk, melihat paparan iklan, membeli dan mengemukakan dokumen tender.

d) Dokumen Meja Tender boleh disemak dan dokumen tender boleh diperolehi secara dalam talian melal.
Sistem JET.

TAKLIMAT TENDER & LAWATAN TAPAK :

a) Taklimat Tender & Lawatan tapak adalah WAJIB bagi semua petender. Permohonan menghadiri lawatan tapak hendaklah dibuat melalui Sistem JKR E-Tender (JET) .Hanya petender yang mendapat pengesahan kehadiran sahaja daripada Pejabat Mengurus Tender (PMT) dibenarkan hadir untuk ke lawatan tapak tersebut.

b) Segala Standard Operating Procedure (SOP) yang ditetapkan oleh Majlis Keselamatan Negara (MKN) dan Agensi Kerajaan yang berkaitan hendaklah dipathi. Sila bawa Cop Syarikat Beralamat untuk memudahkan urusan pendaftaran semasa taklimat tender & lawatan tapak dijalankan.

c) Hanya Penama dalam PPK dan SPKK atau PUKONSA atau UPKJ yang dibenarkan untuk menyertai taklimat _tender dan lawatan tapak. Kontraktor / syarikat TIDAK BOLEH mewakilkan pegawai selain daripada penama dalam sijil-sijil berkenaan.

d) Pelawaan tender ini hanya terbuka kepada petender yang mempunyai Sijil Gred G5 dan berdaftar dalam kategori B Pengkhususan B04

e) Petender perlu membawa sijil-sijil yang berkenaan semasa menghadiri taklimat tender dan lawatan tapak.

PEMBELIAN DOKUMEN TENDER:

a) Kontraktor yang LAYAK perlu memuatnaik salinan (dalam format *pdf) Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), Sijil Taraf Bumiputera (STB), dan SERTA bukti pembayaran (Slip JomPAY) bagi tujuan pembelian dokumen tender.

b) KEBENARAN KHAS daripada CIDB adalah TIDAK DIBENARKAN untuk pengkhususan bidang kerja yang ditetapkan.

c) Dokumen tender hanya akan dijual kepada Kontraktor yang LAYAK berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran TIDAK akan dikembalikan sekiranya petender gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.

d) Petender yang memenuhi kriteria yang telah ditetapkan akan menerima e-mel pemakluman bagi pengesahan pembelian Dokumen Tender dan boleh memuat turun Dokumen Tender secara salinan lembut (softcopy) melalui Sistem JET.

PERINGATAN :
Pejabat Memanggil Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian Petender dalam memastikan kesempurnaan penerimaan emel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun dan sebarang aduan berkaitan perkara ini tidak akan dilayan.
DOKUMEN TENDER  DOKUMEN MEJA TENDER     


Selaras dengan arahan terkini tiada lagi paparan Jadual Borang Tender (JKR28).
1