1

MAKLUMAT KENYATAAN TENDER KERJA BAGI NO TENDER: JKR/CKM/4/10/2025

PERHATIAN : UNTUK MENYERTAI TENDER YANG DILAKSANAKAN OLEH JABATAN KERJA RAYA MALAYSIA MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET), PETENDER PERLU MEMPUNYAI AKAUN DAN LOG MASUK KE DALAM SISTEM JET UNTUK TINDAKAN SELANJUTNYA. PENDAFTARAN AKAUN BAGI SETIAP PETENDER (SYARIKAT) ADALAH SEKALI SAHAJA. SILA HUBUNGI PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER UNTUK SEBARANG PERTANYAAN.
MAKLUMAT PROJEK
PROJEK SISTEM PENYAMAN UDARA DAN PENGUDARAAN MEKANIKAL SERTA SISTEM MEKANIKAL BERKAITAN UNTUK MEROBOH DAN MEMBINA SEMULA JETI MARKAS OPERASI PASUKAN POLIS MARIN WILAYAH 2, MUAR JOHOR
SYARAT KEHADIRAN KE LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 16/01/2025
MASA LAWATAN: 12:30 PM
LOKASI LAWATAN: TAPAK PROJEK MARKAS OPERASI PASUKAN POLIS MARIN WILAYAH 2, MUAR JOHOR

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 16/01/2025
MASA TAKLIMAT: 11:00 AM
LOKASI TAKLIMAT: BILIK MESYUARAT UTAMA, JKR DAERAH MUAR, JALAN OTHMAN, 84000 MUAR, JOHOR
TARIKH IKLAN 13/01/2025
PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER CAWANGAN KEJURUTERAAN MEKANIKAL, JKR IBU PEJABAT MALAYSIA
FARHANI BINTI MOHAMAD
03 2618 9513 / FARHANI@JKR.GOV.MY
MAKLUMAT KONTRAKTOR
TARAF BUMIPUTERA
JENIS SYARIKAT T1
PENDAFTARAN CIDBSIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN (SPKK)
GRED : G4
KATEGORI : ME
PENGKHUSUSAN : M01 DAN M02

LAIN-LAIN PENDAFTARAN PUKONSA
KELAS:
TAJUK:
TAJUK KECIL:
UPKJ
KELAS:
KEPALA:
SUB KEPALA:



KRITERIA PRA KELAYAKAN
MAKLUMAT DOKUMEN
HARGA RM 100
MAKLUMAT BAYARAN
BILLER CODE:KKR 177501
NOTA: KEMENTERIAN KERJA RAYA
REF 1: JKR/CKM/4/10/2025
Ref 2: NAMA SYARIKAT ANDA

BAYARAN TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PETENDER GAGAL MEMENUHI SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN.

PAUTAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER (JIKA BERKENAAN) AKAN DIAKTIFKAN SETELAH SELESAI PROSES LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER (SEKIRANYA WAJIB) DAN PEMBAYARAN. PETENDER DIKEHENDAKI LOG MASUK KE DALAM SISTEM UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER.
TARIKH MULA DIJUAL 17/01/2025
TARIKH AKHIR DIJUAL 23/01/2025
TEMPAT DIJUAL ATAS TALIAN
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPATAS TALIAN
TARIKH TENDER DITUTUP 21/02/2025
WAKTU TENDER DITUTUP 12:00 PM
NOTA 1. Lawatan Tapak dan sesi Taklimat Tender adalah secara FIZIKAL serta DIWAJIBKAN, dan hanya penama yang tercatat di dalam sijil PPK,SPKK,PUKONSA atau UPKJ yang dibenarkan menghadiri lawatan tapak atau sesi taklimat berkenaan. Kontraktor/syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama dalam PKK, SPKK, PUKONSA atau UPKJ.

2. Bagi sesi Taklimat Tender, kontraktor/syarikat DIWAJIBKAN membawa:
i. Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor CIDB (PPK)
ii. Sijil Perolehan Kerja Kerajaan CIDB (SPKK)
iii. Sijil Taraf Bumiputra (STB)
iv. Sijil Pematuhan Cukai (TCC) yang masih SAH sehingga tamat sah laku dan mempunyai status PATUH
(Sila bawa bersama cop rasmi syarikat)

3. Sesi Lawatan Tapak (DIWAJIBKAN) akan diadakan sejurus sesi Taklimat Tender tamat.

4. Dokumen Meja Tender dan Dokumen Tender boleh dicapai melalui Sistem JET yang telah diberikan oleh Pegawai Memanggil Tender (PMT)

5. Petender hendaklah membuat pembayaran menggunakan JOMPAY bagi pembelian Dokumen Tender dalam tempoh yang telah ditetapkan. Petender perlu memuat naik bukti transaksi melalui Sistem JET kepada PMT

6. Sebarang Kebenaran Khas TIDAK dibenarkan.

7. Dokumen tender hanya akan dijual kepada kontraktor yang LAYAK berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran TIDAK akan dikembalikan sekiranya kontraktor gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.

PERINGATAN:
Pejabat Mengeluarkan Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian kontraktor dalam memastikan kesempurnaan penerimaan emel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun.
DOKUMEN TENDER  DOKUMEN MEJA TENDER     


Selaras dengan arahan terkini tiada lagi paparan Jadual Borang Tender (JKR28).
1