1

MAKLUMAT KENYATAAN TENDER KERJA BAGI NO TENDER: JKR/IP/CKIP/2023/03

PERHATIAN : UNTUK MENYERTAI TENDER YANG DILAKSANAKAN OLEH JABATAN KERJA RAYA MALAYSIA MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET), PETENDER PERLU MEMPUNYAI AKAUN DAN LOG MASUK KE DALAM SISTEM JET UNTUK TINDAKAN SELANJUTNYA. PENDAFTARAN AKAUN BAGI SETIAP PETENDER (SYARIKAT) ADALAH SEKALI SAHAJA. SILA HUBUNGI PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER UNTUK SEBARANG PERTANYAAN.
MAKLUMAT PROJEK
PROJEK PENYIAPAN BAKI KERJA BAGI PROJEK REHABILITATION, UPGRADING OF TRACK AND ASSOCIATED WORKS BETWEEN GEMAS, NEGERI SEMBILAN TO MENTAKAB RAILWAY STATION, PAHANG - PACKAGE A (TENDER SEMULA)
SYARAT KEHADIRAN KE LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 19/01/2023
MASA LAWATAN: 10:00 AM
LOKASI LAWATAN: DEWAN, STOR JKR JEMPOL, BANDAR BARU SERTING, 72120 BANDAR SERI JEMPOL, NEGERI SEMBILAN

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 19/01/2023
MASA TAKLIMAT: 10:00 AM
LOKASI TAKLIMAT: Dewan, Stor JKR Jempol, Bandar Baru Serting, 72120 Bandar Seri Jempol, Negeri Sembilan
TARIKH IKLAN 13/01/2023
PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER CAWANGAN KEJURUTERAAN INFRASTRUKTUR PENGANGKUTAN, IBU PEJABAT JKR MALAYSIA
RIHANA BINTI MOHD YUNUS
0326107210 / BKUB04CKIP@JKR.GOV.MY
MAKLUMAT KONTRAKTOR
TARAF TERBUKA
JENIS SYARIKAT T1
PENDAFTARAN CIDBSIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN (SPKK)
GRED : G7
KATEGORI : CE
PENGKHUSUSAN :

PERAKUAN PENDAFTARAN KONTRAKTOR (PPK)
GRED : G7
KATEGORI : CE
PENGKHUSUSAN : CE07 & SIJIL KONTRAKTOR PENYIAP KKR (KONTRAKTOR TIDAK DIBENARKAN MEMOHON KEBENARAN KHAS DARIPADA CIDB UNTUK PENGKHUSUSAN BIDANG KERJA YANG DITETAPKAN)

LAIN-LAIN PENDAFTARAN PUKONSA
KELAS:
TAJUK:
TAJUK KECIL:
UPKJ
KELAS:
KEPALA:
SUB KEPALA:



KRITERIA PRA KELAYAKAN
MAKLUMAT DOKUMEN
HARGA RM 500
MAKLUMAT BAYARAN
BILLER CODE:KKR 177501
NOTA: KEMENTERIAN KERJA RAYA
REF 1: JKR/IP/CKIP/2023/03
Ref 2: NAMA SYARIKAT ANDA

BAYARAN TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PETENDER GAGAL MEMENUHI SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN.

PAUTAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER (JIKA BERKENAAN) AKAN DIAKTIFKAN SETELAH SELESAI PROSES LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER (SEKIRANYA WAJIB) DAN PEMBAYARAN. PETENDER DIKEHENDAKI LOG MASUK KE DALAM SISTEM UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER.
TARIKH MULA DIJUAL 20/01/2023
TARIKH AKHIR DIJUAL 02/02/2023
TEMPAT DIJUAL ATAS TALIAN (SISTEM JET)
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPATAS TALIAN (SISTEM JET)
TARIKH TENDER DITUTUP 23/02/2023
WAKTU TENDER DITUTUP 12:00 PM
NOTA *Kontraktor TIDAK DIBENARKAN memohon kebenaran khas daripada CIDB untuk pengkhususan bidang kerja yang ditetapkan

JKR E-TENDERING (SISTEM JET) :

Proses tender ini dilaksanakan secara dalam talian melalui Sistem JET.
a) Petender yang berminat menyertai tender ini hendaklah membuat pendaftaran dalam portal https://tender.jkr.gov.my. Pendaftaran akaun pengguna (kontraktor) hanya perlu dibuat sekali sahaja dengan menggunakan nama syarikat yang berkenaan.

b) Hanya petender berdaftar sahaja boleh menyertai tender yang menggunakan Sistem JET. Langkah-langkah untuk membuka akaun dan mendaftar masuk sistem boleh dirujuk menerusi Manual Pengguna yang boleh dimuat turun melalui portal Sistem JET.

c) Kontraktor yang telah berdaftar dengan Sistem JET akan menerima ID dan kata laluan untuk log masuk, melihat paparan iklan, membeli dan mengemukakan dokumen tender.

d) Dokumen Meja Tender boleh disemak dan dokumen tender boleh diperolehi secara dalam talian melalui Sistem Jet.

TAKLIMAT & LAWATAN TAPAK :

a) Taklimat & Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN bagi semua petender.

b) Segala Standard Operating Procedure (SOP) yang ditetapkan oleh Majlis Keselamatan Negara (MKN) dan Agensi Kerajaan yang berkaitan hendaklah dipatuhi. Sila bawa cap nama Syarikat Beralamat untuk memudahkan urusan pendaftaran semasa taklimat tender & lawatan tapak dijalankan.

PEMBELIAN DOKUMEN TENDER :

a) Kontraktor yang LAYAK perlu memuatnaik salinan (dalam format *pdf) Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) & Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dengan CIDB dan Sijil Kontraktor Penyiap KKR; dan bukti pembayaran (Slip JomPAY) bagi tujuan pembelian dokumen tender.

b) Dokumen tender hanya akan dijual kepada Kontraktor yang LAYAK berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran TIDAK akan dikembalikan sekiranya petender gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.


PERINGATAN :

Pejabat Mengurus Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian Kontraktor dalam memastikan kesempurnaan penerimaan e-mel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun.

Sebarang masalah boleh hubungi secara e-mel : bkub04ckip@jkr.gov.my
DOKUMEN TENDER  DOKUMEN MEJA TENDER     



Selaras dengan arahan terkini tiada lagi paparan Jadual Borang Tender (JKR28).
1