1

MAKLUMAT KENYATAAN TENDER KERJA BAGI NO TENDER: JKR/CKUB/22436/2023

PERHATIAN : UNTUK MENYERTAI TENDER YANG DILAKSANAKAN OLEH JABATAN KERJA RAYA MALAYSIA MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET), PETENDER PERLU MEMPUNYAI AKAUN DAN LOG MASUK KE DALAM SISTEM JET UNTUK TINDAKAN SELANJUTNYA. PENDAFTARAN AKAUN BAGI SETIAP PETENDER (SYARIKAT) ADALAH SEKALI SAHAJA. SILA HUBUNGI PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER UNTUK SEBARANG PERTANYAAN.
MAKLUMAT PROJEK
PROJEK PROJEK PEMBINAAN MAHKAMAH BAHARU BACHOK, KELANTAN
SYARAT KEHADIRAN KE LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 02/05/2023
MASA LAWATAN: 10:00 AM
LOKASI LAWATAN: DEWAN SERBAGUNA PEJABAT JKR DAERAH BACHOK, KELANTAN

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 02/05/2023
MASA TAKLIMAT: 10:00 AM
LOKASI TAKLIMAT: DEWAN SERBAGUNA PEJABAT JKR DAERAH BACHOK, KELANTAN
TARIKH IKLAN 18/04/2023
PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER BAHAGIAN BANGUNAN AM 1, CAWANGAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN
SR SAHIDA BINTI SHAHUDIN, CQS, MOHD NIZAM BIN HALID, WAN AZILA BINTI WAN ASRI
03-26165469; 03-26165482; 03-26165526 / BBA103CKUB@JKR.GOV.MY
MAKLUMAT KONTRAKTOR
TARAF TERBUKA
JENIS SYARIKAT A1
PENDAFTARAN CIDBPERAKUAN PENDAFTARAN KONTRAKTOR (PPK)
GRED : G7
KATEGORI : B
PENGKHUSUSAN : B01 & B04

SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN (SPKK)
GRED : G7
KATEGORI : B
PENGKHUSUSAN : .

LAIN-LAIN PENDAFTARAN PUKONSA
KELAS: A
TAJUK: II
TAJUK KECIL: 2(A)
UPKJ
KELAS: A
KEPALA: II
SUB KEPALA: 2(A), 2(B) & 4



KRITERIA PRA KELAYAKAN
MAKLUMAT DOKUMEN
HARGA RM 500
MAKLUMAT BAYARAN
BILLER CODE:KKR 177501
NOTA: KEMENTERIAN KERJA RAYA
REF 1: JKR/CKUB/22436/2023
Ref 2: NAMA SYARIKAT ANDA

BAYARAN TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PETENDER GAGAL MEMENUHI SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN.

PAUTAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER (JIKA BERKENAAN) AKAN DIAKTIFKAN SETELAH SELESAI PROSES LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER (SEKIRANYA WAJIB) DAN PEMBAYARAN. PETENDER DIKEHENDAKI LOG MASUK KE DALAM SISTEM UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER.
TARIKH MULA DIJUAL 03/05/2023
TARIKH AKHIR DIJUAL 09/05/2023
TEMPAT DIJUAL SECARA DALAM TALIAN MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET)
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPSECARA DALAM TALIAN MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET)
TARIKH TENDER DITUTUP 30/05/2023
WAKTU TENDER DITUTUP 12:00 PM
NOTA ** TIDAK DIBENARKAN MEMOHON KEBENARAN KHAS DARIPADA CIDB, PUKONSA, UPKJ UNTUK PENGKHUSUSAN BIDANG KERJA YANG TELAH DITETAPKAN
1. Petender yang memenuhi syarat-syarat pendaftaran dan berminat perlu membuka akaun di dalam Sistem JET-JKR : E-Tender bagi urusan permohonan kehadiran taklimat/lawatan tapak (JIKA DIWAJIBKAN), urusan pembelian dan pembelian dan penghantaran tender.
2. Sekiranya lawatan/taklimat adalah DIWAJIBKAN sila klik butang MOHON TAKLIMAT dan tunggu pengesahan daripada Pejabat Mengurus Tender (PMT). Sila hadir ke taklimat/lawatan tapak yang ditetapkan. Sila muat naik slip kehadiran di dalam sistem dan tunggu pengesahan daripada PMT.
3. Bagi lawatan tapak atau sesi taklimat tender, hanya penama yang tercatat di dalam sijil PPK dan SPKK atau PUKONSA atau UPKJ yang dibenarkan menghadiri lawatan tapak atau sesi taklimat berkenaan. Petender/syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama dalam sijil PPK dan SPKK atau PUKONSA atau UPKJ.
4. Petender/syarikat perlu membawa bersama lesen ASAL dan SALINAN sijil PPK dan SPKK CIDB.
5. Sila buat pembayaran melalui akaun JomPAY. Sila muat naik resit pembayaran dan sijil pendaftaran syarikat yang berkaitan. Bayaran TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN sekiranya Petender gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.
6. Pautan untuk memuat turun semua dokumen tender akan dibuka setelah selesai pembayaran, sijil pendaftaran memenuhi kriteria yang ditetapkan dan slip kehadiran taklimat/lawatan tender (sekiranya WAJIB) telah dimuat naik dan disahkan oleh PMT.
7. Dokumen Tender dikemukakan secara online di Sistem Jet di tempat yang telah ditetapkan sebelum atau pada Tarikh Tutup Tender selewat-lewatnya pada pukul 12 tengah hari.
8. Segala komunikasi adalah melalui emel sahaja. Petender adalah dinasihatkan supaya pantau emel masing-masing sepanjang proses tender.
*** Sila bawa Cop Syarikat Beralamat untuk memudahkan urusan pendaftaran semasa taklimat tender & lawatan tapak dijalankan.
DOKUMEN TENDER  DOKUMEN MEJA TENDER     



Selaras dengan arahan terkini tiada lagi paparan Jadual Borang Tender (JKR28).
1