1

MAKLUMAT KENYATAAN TENDER KERJA BAGI NO TENDER: JKR/NEG/J/MR/03/2024 (T)

SILA BERHUBUNG DENGAN PEJABAT MENYEDIA TENDER BAGI URUSAN PEMBELIAN TENDER
PERHATIAN : UNTUK MENYERTAI TENDER YANG DILAKSANAKAN OLEH JABATAN KERJA RAYA MALAYSIA MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET), PETENDER PERLU MEMPUNYAI AKAUN DAN LOG MASUK KE DALAM SISTEM JET UNTUK TINDAKAN SELANJUTNYA. PENDAFTARAN AKAUN BAGI SETIAP PETENDER (SYARIKAT) ADALAH SEKALI SAHAJA. SILA HUBUNGI PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER UNTUK SEBARANG PERTANYAAN.
MAKLUMAT PROJEK
PROJEK PEMBINAAN BARU MASJID JAMEK KAMPUNG PARIT PECHAH, MUAR, JOHOR
SYARAT KEHADIRAN KE LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 06/02/2024
MASA LAWATAN: 09:30 AM
LOKASI LAWATAN: BILIK MESYUARAT, PEJABAT JKR DAERAH MUAR, JALAN OTHMAN, MUAR.

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 06/02/2024
MASA TAKLIMAT: 09:30 AM
LOKASI TAKLIMAT: BILIK MESYUARAT, PEJABAT JKR DAERAH MUAR, JALAN OTHMAN, MUAR.
TARIKH IKLAN 23/01/2024
PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER BAHAGIAN KONTRAK & UKUR BAHAN, JKR JOHOR
HJH. SALINA BINTI ABD. WAHAB
07-2667085 / SALINAAW@JKR.GOV.MY
MAKLUMAT KONTRAKTOR
TARAF BUMIPUTERA
JENIS SYARIKAT T1
PENDAFTARAN CIDBSIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN (SPKK)
GRED : G6
KATEGORI : B
PENGKHUSUSAN : B04

SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN (SPKK)
GRED : G6
KATEGORI : CE
PENGKHUSUSAN : CE21

LAIN-LAIN PENDAFTARAN PUKONSA
KELAS:
TAJUK:
TAJUK KECIL:
UPKJ
KELAS:
KEPALA:
SUB KEPALA:



KRITERIA PRA KELAYAKAN
MAKLUMAT DOKUMEN
HARGA RM 300
MAKLUMAT BAYARANINSTANT TRANSFER
TARIKH MULA DIJUAL 22/02/2024
TARIKH AKHIR DIJUAL 24/02/2024
TEMPAT DIJUAL ATAS TALIAN
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPBAHAGIAN KONTRAK & UKUR BAHAN, ARAS 5, BANGUNAN DATO' ABDUL RAHMAN ANDAK, KOTA ISKANDAR, ISKANDAR PUTERI, JOHOR JOHOR
TARIKH TENDER DITUTUP 26/03/2024
WAKTU TENDER DITUTUP 12:00 PM
NOTA Dokumen Tender dijual dengan harga : RM300.00 (Secara Instant Transfer)

1. Hanya petender yang LAYAK (melepasi saringan wajib) akan menerima e-mail yang menyatakan nombor akaun, nama penerima, jumlah bayaran bagi harga jualan dokumen dan kaedah bayaran.

2. Bayaran hendaklah dibuat pada 22.02.2024 ( Khamis ) sehingga 24.02.2024 ( Sabtu ) secara Instant Transfer sahaja selepas menerima e-mail daripada Pegawai Mengurus Tender.

3. Penjualan Dokumen Tender dalam salinan Keras (Hardcopy) adalah secara manual (bersemuka di kaunter). Hanya Petender yang LAYAK dan mengemukakan slip bayaran dan borang pengesahan bayaran melalui email sahaja akan menerima email daripada PMT untuk mengambil Dokumen Tender di Kaunter Jualan Bahagian Kontrak Dan Ukur Bahan JKR (D) Muar.

4. Tempoh Mengambil Dokumen Tender adalah Pada : 4.03.2024 ( Isnin ) hingga 7.03.2024 ( Khamis )
5. Tarikh mengisi Borang Saringan Wajib (BSW) adalah pada 7.02.2024 ( Rabu ) hingga 9.02.2024 (Jumaat )sebelum jam 5.00 petang di pautan:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdHNHQ7MQIdvSk-P5CzGivNchsLVgnyotItPB0vxuk32SRo8A/viewform?usp=pp_url
6. Hanya penama di dalam SPKK sahaja yang layak menghadiri lawatan dan taklimat tapak.
DOKUMEN TENDER   


Selaras dengan arahan terkini tiada lagi paparan Jadual Borang Tender (JKR28).
1