1

MAKLUMAT KENYATAAN TENDER KERJA BAGI NO TENDER: JKR/KEL(P)4(T)2024

PERHATIAN : UNTUK MENYERTAI TENDER YANG DILAKSANAKAN OLEH JABATAN KERJA RAYA MALAYSIA MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET), PETENDER PERLU MEMPUNYAI AKAUN DAN LOG MASUK KE DALAM SISTEM JET UNTUK TINDAKAN SELANJUTNYA. PENDAFTARAN AKAUN BAGI SETIAP PETENDER (SYARIKAT) ADALAH SEKALI SAHAJA. SILA HUBUNGI PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER UNTUK SEBARANG PERTANYAAN.
MAKLUMAT PROJEK
PROJEK KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN DAN BAIKPULIH SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN BACHOK, BACHOK, KELANTAN
SYARAT KEHADIRAN KE LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 04/04/2024
MASA LAWATAN: 09:30 AM
LOKASI LAWATAN: BILIK MESYUARAT SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN BACHOK, BACHOK, KELANTAN

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 04/04/2024
MASA TAKLIMAT: 09:30 AM
LOKASI TAKLIMAT: Bilik Mesyuarat Sekolah Menengah Kebangsaan Bachok, Bachok, Kelantan
TARIKH IKLAN 21/03/2024
PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER BAHAGIAN KONTRAK & UKUR BAHAN, JKR KELANTAN
SR MOHAMED ABD NAIM BIN MOHAMED NAWI
012-2910690 / ABDNAIM@JKR.GOV.MY
MAKLUMAT KONTRAKTOR
TARAF BUMIPUTERA
JENIS SYARIKAT T1
PENDAFTARAN CIDBSIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN (SPKK)
GRED : G6
KATEGORI : B
PENGKHUSUSAN : B04, B24

PERAKUAN PENDAFTARAN KONTRAKTOR (PPK)
GRED : G6
KATEGORI : B
PENGKHUSUSAN : B04, B24

LAIN-LAIN PENDAFTARAN PUKONSA
KELAS:
TAJUK:
TAJUK KECIL:
UPKJ
KELAS:
KEPALA:
SUB KEPALA:



KRITERIA PRA KELAYAKAN
MAKLUMAT DOKUMEN
HARGA RM 300.00
MAKLUMAT BAYARAN
BILLER CODE:JKR KELANTAN 707851
NOTA: JKR NEGERI KELANTAN
REF 1: JKR/KEL(P)4(T)2024
Ref 2: NAMA SYARIKAT ANDA

BAYARAN TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PETENDER GAGAL MEMENUHI SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN.

PAUTAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER (JIKA BERKENAAN) AKAN DIAKTIFKAN SETELAH SELESAI PROSES LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER (SEKIRANYA WAJIB) DAN PEMBAYARAN. PETENDER DIKEHENDAKI LOG MASUK KE DALAM SISTEM UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER.
TARIKH MULA DIJUAL 08/04/2024
TARIKH AKHIR DIJUAL 13/04/2024
TEMPAT DIJUAL ATAS TALIAN
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPATAS TALIAN
TARIKH TENDER DITUTUP 08/05/2024
WAKTU TENDER DITUTUP 12:00 PM
NOTA KEBENARAN KHAS:
a) Tidak dibenarkan memohon kebenaran khas bagi gred dan pengkhususan dalam bidang kerja yang ditetapkan.

JKR E-TENDERING (SISTEM JET) :
a) Proses tender ini dilaksanakan secara dalam talian melalui Sistem JET.
b) Petender yang berminat menyertai tender ini hendaklah membuat pendaftaran dalam portal https://tender.jkr.gov.my.
c) Manual Petender boleh dimuat turun melalui lama sesesawang https://tender.jkr.gov.my.

TAKLIMAT & LAWATAN TAPAK :
a) Taklimat & Lawatan tapak adalah WAJIB bagi semua petender. Permohonan menghadiri lawatan tapak hendaklah dibuat melalui Sistem JKR E-Tender (JET). Hanya penama di dalam Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) CIDB / Sijil Taraf Bumiputera (STB) / PUKONSA / UPKJ sahaja yang DIBENARKAN HADIR dan tidak boleh mewakilkan kepada sesiapa selain penama di dalam Sijil. Lawatan Tapak dan Taklimat Tender adalah DIWAJIBKAN pada 4 April 2024 (KHAMIS) jam 9.30 pagi di Bilik Mesyuarat Sekolah Menengah Kebangsaan Bachok, Bachok, Kelantan.
b) Hanya petender yang mendapat pengesahan kehadiran sahaja daripada Pejabat Mengurus Tender (PMT) dibenarkan hadir untuk ke lawatan tapak tersebut.
c) Sila bawa bersama sijil pendaftaran PPK, SPKK dan STB / PUKONSA / UPKJ untuk semakan dan rujukan beserta cop nama Syarikat Beralamat untuk memudahkan urusan pendaftaran semasa taklimat tender & lawatan tapak dijalankan.

PEMBELIAN DOKUMEN TENDER :
a) Kontraktor yang LAYAK perlu memuatnaik salinan (dalam format *pdf) Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dengan CIDB atau Sijil UPKJ atau Sijil PUKONSA dan Sijil Taraf Bumiputera (STB); dan bukti pembayaran (Slip JomPAY) bagi tujuan pembelian dokumen tender.
b) Dokumen tender hanya akan dijual kepada Kontraktor yang LAYAK berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran TIDAK akan dikembalikan sekiranya petender gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.

PERINGATAN :
Pejabat Mengurus Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian Kontraktor dalam memastikan kesempurnaan penerimaan emel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun.
DOKUMEN TENDER  DOKUMEN MEJA TENDER     


Selaras dengan arahan terkini tiada lagi paparan Jadual Borang Tender (JKR28).
1