1

MAKLUMAT KENYATAAN TENDER KERJA BAGI NO TENDER: TEND/JKRNT/BKUB/2/2024

SILA BERHUBUNG DENGAN PEJABAT MENYEDIA TENDER BAGI URUSAN PEMBELIAN TENDER
PERHATIAN : UNTUK MENYERTAI TENDER YANG DILAKSANAKAN OLEH JABATAN KERJA RAYA MALAYSIA MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET), PETENDER PERLU MEMPUNYAI AKAUN DAN LOG MASUK KE DALAM SISTEM JET UNTUK TINDAKAN SELANJUTNYA. PENDAFTARAN AKAUN BAGI SETIAP PETENDER (SYARIKAT) ADALAH SEKALI SAHAJA. SILA HUBUNGI PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER UNTUK SEBARANG PERTANYAAN.
MAKLUMAT PROJEK
PROJEK [RALAT] KERJA-KERJA PEMBAIKAN DAN PENYELENGGARAAN STRUKTUR BUMBUNG SERTA LAIN-LAIN KERJA YANG BERKAITAN DI MASJID WAKAF TEMBESU, KUALA NERUS, TERENGGANU.
SYARAT KEHADIRAN KE LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 17/04/2024
MASA LAWATAN: 10:00 AM
LOKASI LAWATAN: MASJID WAKAF TEMBESU, KUALA NERUS, TERENGGANU

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 17/04/2024
MASA TAKLIMAT: 10:00 AM
LOKASI TAKLIMAT: BILIK MESYUARAT, MASJID WAKAF TEMBESU, KUALA NERUS, TERENGGANU.
TARIKH IKLAN 04/04/2024
PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN, JKR NEGERI TERENGGANU
MALEK BIN MOHAMAD ZAIN
096274080 / MALEK.ZAIN@JKR.GOV.MY
MAKLUMAT KONTRAKTOR
TARAF TERBUKA
JENIS SYARIKAT TIDAK BERKENAAN
PENDAFTARAN CIDBSIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN (SPKK)
GRED : G4
KATEGORI : B
PENGKHUSUSAN : B04 DAN B08 [KEBENARAN KHAS TIDAK DIBENARKAN]

LAIN-LAIN PENDAFTARAN PUKONSA
KELAS:
TAJUK:
TAJUK KECIL:
UPKJ
KELAS:
KEPALA:
SUB KEPALA:



KRITERIA PRA KELAYAKAN
MAKLUMAT DOKUMEN
HARGA RM 100
MAKLUMAT BAYARANINSTANT TRANSFER SAHAJA
TARIKH MULA DIJUAL 29/04/2024
TARIKH AKHIR DIJUAL 01/05/2024
TEMPAT DIJUAL ATAS TALIAN
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPBAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN, JKR NEGERI TERENGGANU, TINGKAT 10, WISMA NEGERI, JALAN PEJABAT 20200 KUALA TERENGGANU, TERENGGANU.
TARIKH TENDER DITUTUP 20/05/2024
WAKTU TENDER DITUTUP 12:00 PM
NOTA 1. Hanya petender yang LAYAK (melepasi saringan wajib) akan menerima e-mail yang menyatakan nombor akaun, nama penerima, jumlah bayaran bagi harga jualan dokumen dan kaedah bayaran.

2. Bayaran hendaklah secara Instant Transfer sahaja selepas menerima e-mail daripada Pegawai Mengurus Tender (PMT).

3. Penjualan Dokumen Tender adalah atas talian sahaja.

4. Tarikh mengisi Borang Saringan Wajib adalah pada 18.04.2024 (Khamis) hingga 22.04.2024 (Isnin) sebelum jam 5.00 petang di pautan :
https://forms.gle/3nfJWuRTnoQTQEDE7

DOKUMEN TENDER   


Selaras dengan arahan terkini tiada lagi paparan Jadual Borang Tender (JKR28).
1