1

MAKLUMAT KENYATAAN TENDER KERJA BAGI NO TENDER: JKR(PP)/IP/CKAS/15/2025

SILA BERHUBUNG DENGAN PEJABAT MENYEDIA TENDER BAGI URUSAN PEMBELIAN TENDER
PERHATIAN : UNTUK MENYERTAI TENDER YANG DILAKSANAKAN OLEH JABATAN KERJA RAYA MALAYSIA MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET), PETENDER PERLU MEMPUNYAI AKAUN DAN LOG MASUK KE DALAM SISTEM JET UNTUK TINDAKAN SELANJUTNYA. PENDAFTARAN AKAUN BAGI SETIAP PETENDER (SYARIKAT) ADALAH SEKALI SAHAJA. SILA HUBUNGI PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER UNTUK SEBARANG PERTANYAAN.
MAKLUMAT PROJEK
PROJEK TENDER TERBUKA KLUSTER B PERKHIDMATAN PERUNDING BIDANG KEJURUTERAAN AWAM DAN STRUKTUR BAGI PROJEK: 1. PEMBINAAN PERUMAHAN IBU PEJABAT POLIS DAERAH (IPD) KULIM, KEDAH 2. PEMBINAAN IBU PEJABAT POLIS DAERAH (IPD) MELAKA TENGAH DAN BALAI POLIS TANJUNG MINYAK SERTA PERUMAHAN, MELAKA
SYARAT KEHADIRAN KE LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER TIADA LAWATAN TAPAK

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN:
MASA LAWATAN:
LOKASI LAWATAN:

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 09/09/2025
MASA TAKLIMAT: 02:30 PM
LOKASI TAKLIMAT: Bilik Tanjung, Aras 6, Blok A, Kompleks Kerja Raya, Jalan Sultan Salahuddin, 50580 Kuala Lumpur
TARIKH IKLAN 04/09/2025
PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER BAHAGIAN STRUKTUR KESELAMATAN, CAWANGAN KEJURUTERAAN AWAM DAN STRUKTUR, IBU PEJABAT JKR MALAYSIA
NUR SAIDATUL BALQISH BINTI AHMAD TAJUDIN
0326189023 / BAHAGIANKESELAMATANCKAS@JKR.GOV.MY
KRITERIA PRA KELAYAKAN
KATEGORI PERUNDING
KATEGORI PERUNDING: JURUTERA AWAM
BIDANG PERUNDING: 330101 (KEJURUTERAAN AWAM)
KATEGORI PERUNDING: JURUTERA AWAM
BIDANG PERUNDING: 330102 (KEJURUTERAAN STRUKTUR)
MAKLUMAT DOKUMEN
HARGA RM 50
MAKLUMAT BAYARAN
BILLER CODE:KKR 177501
REF 1: JKR(PP)/IP/CKAS/15/2025
Ref 2: NAMA SYARIKAT ANDA

BAYARAN TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PETENDER GAGAL MEMENUHI SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN.

PAUTAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER (JIKA BERKENAAN) AKAN DIAKTIFKAN SETELAH SELESAI PROSES LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER (SEKIRANYA WAJIB) DAN PEMBAYARAN. PETENDER DIKEHENDAKI LOG MASUK KE DALAM SISTEM UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER
TARIKH MULA DIJUAL 19/09/2025
TARIKH AKHIR DIJUAL 23/09/2025
TEMPAT DIJUAL SECARA ATAS TALIAN. LINK AKAN DIBERIKAN MELALUI EMAIL PETENDER YANG TELAH MELEPASI SARINGAN BERDASARKAN BORANG MAKLUMAT ASAS
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPSECARA ATAS TALIAN. LINK AKAN DIBERIKAN MELALUI EMAIL PETENDER YANG TELAH MELEPASI SARINGAN BERDASARKAN BORANG MAKLUMAT ASAS
TARIKH TENDER DITUTUP 16/10/2025
WAKTU TENDER DITUTUP 12:00 PM
NOTA Maklumat Taklimat Tender

Kehadiran ke sesi Taklimat Tender Secara Fizikal DIWAJIBKAN bagi semua petender. Petender juga dikehendaki mengisi Borang Maklumat Asas yang disediakan seperti di pautan dibawah.
Taklimat Tender akan diadakan secara fizikal pada 9 September 2025 (Selasa) jam 2.30 petang bertempat di Bilik Tanjung, Aras 6, Blok A, Kompleks Kerja Raya. Hanya penama yang berdaftar dalam Sijil Pendaftaran Kementerian Kewangan Malaysia sahaja yang dibenarkan untuk menghadiri taklimat tender.

Tatacara Penyertaan Tender

1) Petender WAJIB mengisi BORANG MAKLUMAT ASAS di pautan yang diberikan di bawah bermula 4 September 2025 sehingga 8 September 2025 sebelum jam 6 Petang. Bagi sesi pengisian Borang Maklumat Asas tersebut, hanya PENAMA yang tercatat di dalam Sijil Pendaftaran Kementerian Kewangan Malaysia sahaja dibenarkan mendaftar. Borang Maklumat Asas yang diterima selepas tarikh dan masa yang ditetapkan tidak akan dipertimbangkan.
2) Hanya petender yang LAYAK SAHAJA (melepasi saringan berdasarkan Borang Maklumat Asas serta menghadiri sesi Taklimat Tender akan menerima email bagi pengedaran Dokumen Pelawaan. Dokumen Pelawaan akan diedarkan pada 19 September 2025.
3) Dokumen Pelawaan yang diberikan adalah beharga RM 50.00 (Bayar Melalui : JOMPAY) (Biller Code : 177501) (Ref-1 : No Tender)
(Ref-2 : Nama Syarikat)

Sila Daftar disini (Borang Maklumat Asas) https://forms.gle/psuEy3PHAhXdv6NQA

Cadangan Teknikal dan Cadangan Kos hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat BERASINGAN yang berlakri dan ditandakan “Cadangan Teknikal” dan “Cadangan Kos” di sebelah kiri setiap sampul surat berkenaan dan dialamatkan seperti di bawah.

Cadangan Teknikal dan Cadangan Kos hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Pelawaan terbuka di Unit Tawaran Pusat, Cawangan Pengurusan Perolehan & Harta, Bahagian Kewangan, Tingkat Bawah Blok A, Kementerian Kerja Raya, Kompleks Kerja Raya, Jalan Sultan Salahuddin, 50580 Kuala Lumpur seperti alamat di atas tidak lewat daripada jam 12.00 tengah hari pada 16 Oktober 2025. Dokumen CadanganTeknikal dan Cadangan Kos yang lewat diterima tidak akan dipertimbangkan.

1