1

MAKLUMAT KENYATAAN TENDER KERJA BAGI NO TENDER: SEBUTHARGA/TEST/13052022

SILA BERHUBUNG DENGAN PEJABAT MENYEDIA TENDER BAGI URUSAN PEMBELIAN TENDER
PERHATIAN : UNTUK MENYERTAI TENDER YANG DILAKSANAKAN OLEH JABATAN KERJA RAYA MALAYSIA MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET), PETENDER PERLU MEMPUNYAI AKAUN DAN LOG MASUK KE DALAM SISTEM JET UNTUK TINDAKAN SELANJUTNYA. PENDAFTARAN AKAUN BAGI SETIAP PETENDER (SYARIKAT) ADALAH SEKALI SAHAJA. SILA HUBUNGI PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER UNTUK SEBARANG PERTANYAAN.
MAKLUMAT PROJEK
PROJEK MENGGANTIKAN JAMBATAN FT175/037/72, SIK, KEDAH
SYARAT KEHADIRAN KE LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 19/09/2022
MASA LAWATAN: 02:30 PM
LOKASI LAWATAN: BILIK GERAKAN, PEJABAT DAERAH SIK, 08200 SIK, KEDAH

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 19/09/2022
MASA TAKLIMAT: 02:30 PM
LOKASI TAKLIMAT: BILIK GERAKAN, PEJABAT DAERAH SIK, 08200 SIK, KEDAH
TARIKH IKLAN 30/08/2022
PEJABAT MEMBUAT TAWARAN TENDER BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN, CAWANGAN JALAN, IBU PEJABAT JKR MALAYSIA
SR NURUL AISHAH BINTI ZAMALUDIN / MUHAMAD HAFYZUL AFIQ BIN ABD HAMID
0326107313 / BPPU02CJ@JKR.GOV.MY
KRITERIA PRA KELAYAKAN
MAKLUMAT DOKUMEN
HARGA RM 300
MAKLUMAT BAYARAN
BILLER CODE:KKR 177501
REF 1: JKR/IP/CJ/T/2022/26
Ref 2: NAMA SYARIKAT ANDA

BAYARAN TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PETENDER GAGAL MEMENUHI SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN.

PAUTAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER (JIKA BERKENAAN) AKAN DIAKTIFKAN SETELAH SELESAI PROSES LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER (SEKIRANYA WAJIB) DAN PEMBAYARAN. PETENDER DIKEHENDAKI LOG MASUK KE DALAM SISTEM UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER
TARIKH MULA DIJUAL 26/09/2022
TARIKH AKHIR DIJUAL 04/10/2022
TEMPAT DIJUAL SECARA DALAM TALIAN MELALUI SISTEM JKR E-TENDER
WAKTU TUTUP JUAL TENDER11:59 PM
TEMPAT DITUTUPSECARA DALAM TALIAN MELALUI SISTEM JKR E-TENDER
TARIKH TENDER DITUTUP 26/10/2022
WAKTU TENDER DITUTUP 12:00 PM
NOTA 1. Segala Standard Operating Procedure (SOP) yang ditetapkan oleh Majlis Keselamatan Negara (MKN) dan Agensi Kerajaan yang berkaitan hendaklah dipatuhi. Sila bawa Cop Syarikat Beralamat untuk memudahkan urusan pendaftaran semasa taklimat tender dijalankan.

2. Petender yang mempunyai kebenaran khas ke atas Kategori & Pengkhususan dari CIDB adalah tidak dibenarkan untuk menyertai tender ini.

3. Proses tender ini dilaksanakan secara dalam talian melalui Sistem JET. Petender perlu berdaftar dengan Sistem JET melalui sesawang https://tender.jkr.gov.my dan mempunyai akaun pengguna bagi menyertai tender ini.

4. Petender perlu memuatnaik sijil pendaftaran yang berkaitan dan bukti pembayaran bagi tujuan pembelian dokumen tender secara dalam talian. Dokumen tender hanya akan dijual kepada Petender yang layak berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran tidak akan dikembalikan sekiranya petender gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.

5. Pejabat Memanggil Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian Petender dalam memastikan kesempurnaan penerimaan emel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun. Sebarang aduan berkaitan perkara ini tidak akan dilayan.
1